چگونگی کار کردن با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

یکی از ابزارهای بسیار کارآمد، دستگاه فنر لوله بازکنی برقی می باشد که بیشتر گرفتگی‌های لوله های فاضلاب شهری و خانگی را برطرف می‌کند و از همه دستگاه ها عملکرد بهتری دارد.

مشخصات دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی، قدرت این را دارد که سخت ترین گرفتگی ها را با استفاده از فنر بلند و قدرتمندی که دارد بر طرف کند. این دستگاه بسیار بلند و انعطاف پذیر می باشد و می تواند مشکل گرفتگی در عمق های بیشتر از ۱۰ متر را هم برطرف نماید. این دستگاه یک موتور برقی دارد که بسیار قدرتمند می باشد و به گونه ای طراحی شده که می تواند گردش به راست و چپ داشته باشد و همین کار عمل فنر زنی را بهتر کرده است. پس از آشنایی با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی خواهید دید که این دستگاه ها، مدل های مختلفی دارند مانند اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و ساده

بیشتر افراد متخصص جهت رفع گرفتگی انواع لوله، از دستگاه فنر لوله بازکنی برقی استفاده می کنند. سایت برچسب تکنسین ها و متخصص های لوله بازکنی دارد که از این دستگاه ها برای برطرف کردن گرفتگی در لوله ها استفاده می کنند و شما می توانید از این تکنسین ها در سراسر تهران به صورت شبانه روزی استفاده کنید. با جستجوی خیابان محل سکونت خود به شماره و مشخصات افراد همان منطقه به عنوان مثال خدمات چاه بازکنی شهران می توانید به سرعت از طریق سایت لوله بازکنی برچسب دست بیابید.

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی چگونه کار می کند؟

برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی، اول باید موتور را با دور خیلی پایین روشن کرد و بعد از آن سر فنر را وارد لوله می کنید و سپس تا جایی که لوله گرفته شده است آن را به داخل فشار دهید و بعد از آن سر فنر را با فشار بیشتر بچرخانید یا دور موتور را بالاتر ببرید.
این دستگاه‌ها سر فنرهای مختلفی دارند که هر یک کاربرد مناسبی در جای خودش را دارد و بعد از این که کار فنرزنی انجام شد، مقداری آب داخل لوله بریزید تا باقی مانده مواد زائد به چاه فاضلاب بروند.

توجه به نکات ایمنی زمان کار با دستگاه فنرزنی برقی

  • اول اینکه موتور باید با دور پایین تنظیم باشد، در غیر این صورت ممکن است با اشیای اطراف خودش برخورد کند.
  • استفاده از دستکش مناسب دومین نکته می باشد.
  • تا قبل از اینکه آشنایی کامل با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی را پیدا نکرده باشید، هرگز به استفاده خودسرانه از این دستگاه اقدام نکنید. اگر شما وقت کافی برای یادگیری نحوه کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی را ندارید، می توانید از خدمات یک لوله بازکن با تجربه در این زمینه همانند چاه بازکن پونک و یا تکنسین دیگر مناطق با توجه به محدوده سکونت خود در سایت برچسب استفاده نمایید.

موارد مصرف دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی یکی از بهترین ابزارها برای برطرف کردن هر مدل از گرفتگی ها و انسداد در لوله های فاضلاب می باشد. اما در باز کردن چاه توالت استفاده از همین دستگاه فنرزنی برقی می باشد که هر چقدر گرفتگی سخت و شدید باشد، این دستگاه با قدرتی که دارد مشکل را برطرف می کند.
از دستگاه فنرزنی برقی در باز کردن مسیر لوله حمام، آشپزخانه یا حتی پارکینگ و حیاط هم استفاده می‌شود.

شاخصه های خوب دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

  • این دستگاه سرعت بسیار زیادی نسبت به دیگر دستگاه های لوله بازکن دارد.
  • این دستگاه زیان‌هایی از جمله سوراخ کردن لوله فاضلاب را ندارد، ولی دستگاه‌هایی مانند دریل ممکن است به لوله ها آسیب برسانند.
  • دستگاه فنرزنی برقی شدید ترین، پیچیده ترین و سخت ترین گرفتگی ها را برطرف می کنند.
  • این دستگاه به راحتی قابل حمل می باشد و یک محل جدا برای جمع کردن فنر دارد.
  • دستگاه فنرزنی برقی با استفاده از یک سر فنر بلند و قدرت زیادی که دارد، سخت ترین مشکلات و گرفتگی ها را برطرف می کند.

در آخر به این نکته توجه کنید که اگر تخصص کافی برای استفاده از این دستگاه ها را ندارید، بهتر است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و از خدمات تکنسین‌های سایت برچسب استفاده کنید. این افراد در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب منزل شما را برطرف می کنند.

قیمت دستگاه فنر زن برقی فاضلاب با توجه به متریالهای استفاده شده در آن کم و زیاد می شود ولی قیمت اصلی این دستگاه قیمت موتور آن است که نیروی محرک فنر را تامین می کند که مارکهای مختلفی دارد و با یک جستجوی ساده می توانید بهترین برند ها را بشناسید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *