لذت خرید آسان آجر قزاقی با آجر آنلاین

آجر قزاقی به عنوان یکی از انواع آجرهای سنتی شناخته می شود که امروزه کاربرد بسیار زیادی در سبک های مدرن معماری یا معماری ایرانی اسلامی دارد.

وبسایت آجر آنلاین مرکز تخصصی تولید و فروش انواع این محصولات به قیمت درب کارخانه می باشد. در این صفحه، شما مشتریان گرامی را با مزایای خرید آجر قزاقی از آجر آنلاین آشنا خواهیم کرد.

خرید آجر قزاقی از آجر آنلاین

فروش آجر قزاقی به قیمت کارخانه

کارخانه آجر قزاقی تهران و اصفهان، از بزرگترین کارخانه جات آجر آنلاین در زمینه تولید انواع محصولات آجر و آجر نما می باشند.

تیم آجر آنلاین، با حذف هزینه های گزاف واسطه گری توانسته نقش تاثیر گذاری در کاهش هزینه های کلی ساخت و ساز و پروژه های شما داشته باشد و از همین طریق رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

آجر قزاقی تهران

نحوه خرید و استعلام قیمت آجر قزاقی

کلیه مشتریان و متقاضیان خرید آجرنما قزاقی، جهت دریافت لیست قیمت این محصولات، یکی از روش های زیر را می توانید امتحان کنید:

  • تماس با شماره مدیر فروش آجر آنلاین: ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱
  • برقراری ارتباط از طریق اینستاگرام: Ajor.online
آجر نما قزاقی

نمونه تصاویر پروژه و تکسچر انواع آجر نما قزاقی

تنوع رنگی این مصالح باعث شده در بسیاری از پروژه های نمای داخلی، نمای خارجی، پوشش کف، حاشیه دیوارها و ستون ها و… کاربرد داشته باشند. در ادامه تصاویر از محصولات آجر قزاقی تهران را مشاهده خواهید کرد.

آجر قزاقی در تهران

ترکیب آجر قزاقی قرمز اخرایی و زرد در نمای خارجی

در پروژه ساختمانی زیر طرح رستیک این مصالح با ابعاد ۳*۵*۲۰ به کار رفته است.

آجر قزاقی زرد و قرمز

آجر قزاقی قرمز، یکی از پر فروش ترین رنگ های این مصالح می باشد.

آجر قزاقی قرمز اخرایی

نمای داخلی (طرح اروپایی)

طرح اروپایی این آجرها یکی از پر طرفدار ترین ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و… می باشد.

” شما همراهان گرامی آجر آنلاین، در هر کجای سراسر ایران که باشید، جهت خرید آجر قزاقی از درب کارخانه و بدون واسطه کافیست با مدیر فروش ما تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ساعت پاسخگویی به تماس های شما از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد. “

نما داخلی قزاقی طرح اروپایی

آجر قزاقی کف

کفپوش آجر قزاقی علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار زیادی که در برابر سایش و فرسایش و تغییرات دمایی دارد، طرح و ظاهری نوستالژیک نیز به فضا می دهند.

آجر قزاقی کف فرش

از دیگر مصالح آجری پر کاربرد در طراحی و اجرای نما، آجر نسوز نما می باشد که با بیشترین تنوع رنگ و طرح در انبار آجر آنلاین موجود هستند. جهت خرید آجر نسوز از درب کارخانه و بدون واسطه با شماره ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱ تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *